Ont i fötterna

Som ni ser på överskriften så ser ni att jag har ont i fötterna. Ajj ajj. Men det var det värt. Och har nu hunnit att äta pappas goda korvstroganoff. Mumms( fick faktiks välja mat idag och då blev det det eftersom jag har varit jätte sugen på det hela veckan^^) Så nu sitter jag med en proppmätt magen eftersom jag åt massor av korvbitar! Och självklart så sitter jag och väntar på älsklingen som har jobbat idag. Måste pussa på honom lite extra idag eftersom han har varit så duktig! Men för alla er som undrar varför jag har ont i fötterna så har jag varit ute och gått med Lisa.S på golfbanan i två timmar. Och det är inte mina fötter vana vid kan jag ju säga. Men det funkade väl ändå helt okej^^Eller det var svin kul att gå och prata med Lisa. Hoppas att vi gör det någon mer gång. Och hon är riktigt duktig med hon har 120 situps att göra nästa gång vi ses^^( hon kanske slipper dom om hon hittar en finn födelsedags present, nej jag bara skoja^^) Men nu ska jag lägga mig i soffan och bara göra ingenting och låta mina fötter vila! Hoppas att ni har haft en bra dag idag. Vad har ni gjort?

Ber även om ursäkt att länken inte syns i föregående inlägg men den är där under om man drar ner muspekaren^^
/Andrea Grönqvist


Kommentarer
Postat av: Lisa J

Härligt! Skönt att det blev så fint väder på eftermiddagen, vila upp dina trötta fötter för imorgon så väntar gymet ;). Kram<3

2011-04-28 @ 19:25:42
URL: http://lizzyblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0