Orkade inte mer!

Lisa och jag satt bara kvar till fem men vi han att göra allt som vi skulle. Han även att prata lite med min underbara älskling. Som förövrigt är hemma i Sverige igen. Jag kan andas ut och släppa klumpen i magen. Men de kommer nog inte hem fören sent ikväll så hinner nog inte att träffa älsklingen idag:( Men imorgon så ska vi träffas iallafall. Och det kommer att bli kul. Saknar min älskling sjukt mycket. Men när älsklingen pratade om kryssningen så lät det som om dom hade haft det bra även fast han hade spytt av för mycket sprit. Men det är sådant som händer. Men nu har jag pluggar klart för dagen tror jag och jag ska sätta mig och se på timon och pumba och skriva recept. För det har jag  inte gjort på jätte länge^^ Så det måste jag ta tag i. Men idag blir det inte att sova tidigt eftersom jag vill ju hinna prata lite med älsklingen oxå ju^^ Men jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig eftermiddag. Solen lysser ju några timmar till iallafall!

Snart ser man vitsipor vart man än går. Och då är det verkligen vår^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0