Påsk marknad!

Nu sitter jag ute i det fina vädret men det blåser lite så jag sitter med långärmad tröja så att jag inte ska bli sjuk. Det vill man ju inte. Men det är skönt att sola ansiktet lite. Blir ju ändå inte brun så det är ju ingen idé att jag solar. Men det är ju rätt så skönt att bara ligga på en handuk i gräset. Men det får vänta ett tag tror jag tills det har slutat blåsa så mycket. Men älsklingen och jag gick ändå upp skapligt idag och gick ner till påskmarknaden. Mysigt. Och älsklingen fick sin munk som han har pratat om hela veckan Han såg så nöjd ut. Sedan så har vi köpt ett påsk ägg till Alva( jag) och ett påsk ägg till Elsa( Marcus) så vi ska upp och lämna dom sen när dom kommer hem^^ Men nu ska jag fortsätta att sola ansiktet^^

Ps. Angående till att jag inte bloggande igår var för att jag inte mådde så br aoch jag orkade verkligen inte sätta mig vid datorn. Jag hade typ kramper i magen hela kvällen och led av en hemsk huvudvärk hela dagen! men jag hoppas att ni förstår mig!

Mitt fynd på påsk marknaden. Massor av naturgodis. Nytt och frächt lungt värt vsrenda öre jahg la ut på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0