Sett klart på film.

Nu har jag sett på Good Luck Chuck. Den är sjukt bra. Men jag stör mig på att jag vaknade vid sex imorse med. Men har bara legat och kollat på film så det skadar inte. Men jag saknar min underbara älskling varje gång jag ser på film. Tur att jag träffar honom efter skolan. Hade tänkt att skriva lite recept innan jag går ner till gymmet. Men det struntar jag i^^ Tänker bara ligga här i min lilla säng och kolla på min dator skärm. Det är inte så illa kan jag säga. Men jag är så sjukt lat. Men det kan jag leva med. Men jag vill inte gå upp ur sängen jag vill bara sova vidare hela dagen!!! Så skönt det skulle vara. Men idag efter skolan så ska jag träffa älsklingen och sedan så ska jag följa med honom till hans mormor och fira henne med hela släkten. Så jag är en aning nervös men det ska nog gå bra. Hoppas på det iallafall. Men jag kommer ju inte dö som tur är^^

Basko ute hos Marcus mormor^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0