Sitter i solen!

Den här dagen har jag verkligen inte latat mig kan jag ju säga. Åkte ut till stallet tidigt i morse men det är det värt när man kommer ditt till världens gulligaste häst. Gick jätte bra att rida idag och vi red ut på tre stycken treåringar. Och dom sköter sig bättre än de flesta äldre hästarna på gården. Det är ju faktiskt lite kul^^^Och jag lyckades att galoppera utan drag hjälp idag. Det var himla mysigt kan jag ju säga^^. Men efter att vi hade fixat med hästarna så åkte vi hem och åt resterna av pizzan från igår och nu sitter jag på älsklingens trapp i solen och njuter av det vackra sommar vädret. Skönt. Sedan blir det att åka ner och handla och sedan så ska älsklingen och jag åka hem och grilla. Mummms. Och pappa och brosan har kommit hem så att det kommer att komma upp lite bilder som pappa har tagit i berlin. Men nu ska jag njuta av sommar vädret och fixa klart med mina recept^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0