Sitter själv igen!

Nu sitter man själv igen. Inte alls roligt men jag han att träffa älsklingen en liten stund idag iallafall. Men nu ska jag fixa iordning mig för att sova och sedan så ska jag krypa ner i sängen och sova kan jag ju säga. Men jag har haft en förkräklig huvudvärk hela dagen, hoppas att den är bort imorgon för då ska jag ju träna med Anna. Blir att köra sten hårt så att jag  kan unna mig precis vad jag vill under lång helgen. Smart va!!! Men jag kan säga såhär att jag har inte ångest för att jag äter något extra bara att jag vet att jag tränar för det så funkar det!!! Som idag åt älsklingen och jag efterätt till maten. Jag åt en skål med fruktsalad( mumms) och älsklingen åt en skål med glas och chokladsås. Var rätt så sugen på älsklingns alternativ men jag har ju klarat 133 dagar idag så det är bara att kämpa på nu. Ska klara det( men innan ni går in i något godisförbud tänk på att om ni äter p-piller så försvinner aldrig sötsuget=() Men nu ska jag som sagt gå och lägga mig efter en mys kväll med älsklingen. Vi han även att sätta på hans dekal på bilen. Blev riktigt snygg måste jag erkänna!!!! Det är kul att hjälpa älsklingen, men jag vet att jag inte är så duktig på det. Men det bästa är att älsklingen låter mig hjälpa till=). Men god natt med er!

Just det glömde fråga hur eran dag har varit. Hur har den varit?

Två små grisar som inte ville vara med på kort idag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0