Snart ska man sova!

Okej så var klockan nio igen. Fattar inte vart dagarna tar vägen. Inte kul alls man hinner ju inte med något som man egentligen ska. Och det är ju inte bra kan jag ju säga. Men det gick jätte bra att rida Tingeling och det kändes himla bra. Hon är super trevlig och mysig. Men hon var lite tittig men det kommer nog försvinna när vi har ridit lite mer får vi hoppas. Men nu kommer jag att rida henne på onsdagar och söndagar. Kommer att bli svin kul. Men när jag var klar så hade jag ingen lust med att  vänta i en timme till för att åka hem. Så jag ringde älsklingen och frågade vad han gjorde. Kände mig lite taskig när jag frågade om han kunde komma och hämta mig. Men han var jätte söt och hämtade mig och det var riktigt skönt att träffa honom en stund även fast det inte blev så länge. Men han kommer aldrig att fatta hur mycket jag älskar honom!!!!! Men när vi hade kommit hem så var det jätte svårt att säga hej då. Ville att han skulle följt med in men han skulle göra lite saker så det kändes inte som om han han det. Men när jag kom hem så har jag duschat och sedan bakat monster chokladbollar till mamma( dom är grymt stora) och min underbara älskling ska få minst tre imorgon när han kommer. Tycker det låter riktigt bra. Men nu ska jag sätta mig och lata mig en stund och hoppas att älsklingen hinner upp hit en stund. Men jag tror att han är i garaget eftersom han är så seg att svara.
God natt

Tingeling är den som ser död ut^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0