Sova på skrivbordet!

Okej nu är det nog dags att sova. Över skriften säger väl allt? Somnade med huvudet ner på skrivbordet. Skulle ju bara villa huvudet. Men det blev lite mer än så kan jag ju säga. Men jag har konstaterat att min klump i magen har släppt och jag kan börja andas igen. Faktiskt riktigt skönt. Dock hinner jag inte träffa min älskling idag för han är inte hemma fören halv elva elva. Men han ska jobba imorgon så hoppas att han går och lägger sig när han kommer hem så att han orkar. Men det hoppas jag att han inser själv^^ Men jag ska gå och borsta tänderna och sedan så ska jag krypa ner i sängen och se på film tills jag somnar. Kanske måste sova ifatt lite timmar som jag missade igår natt.Kan säga att det är några timmar det. Men kan någon säga hur man kan sova när man är nervös och sprutar blod över hela sängen? Nej just det. Men jag ska kämpa och vara vaken två timmar till för då ringer älsklingen. Och jag vill verkligen prata med älsklingen innan jag ska sova på riktigt. Men jag ska se på film och pysla lite med bloggen tror jag. Blir några fler inlägg ikväll och sedan så ska jag göra några tidsinställda inlägg med^^ Men nu vet ni ju vad jag har sysslat med. Sovit med huvudet i recept boken. Den är himla bra den^^

Fatta vad skönt i sommar när man bara kan lägga sig i hängmattan och sova. Hoppas att älsklingen gör mig sälskap och sover bort några dagar på sommarlovet. Eller iallafall några kvällar när han har slutat att jobba^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0