Sovmorgon

Nu har jag vaknat på min sovmorgon. En på länge som jag verkligen tagit sovmorgon på. Men jag kände att jag skulle sova ut och träningen får jag ta efter skolan idag tänkte jag^^ Men idag är det kemi prov som inte kommer att gå sådär jätte bra. Men det är sådant man får leva med. Men nu ska jag sätta mig och plugga matte^^ Datorn följer med till skolan för vi har biologi labb sen så det kan bli högst intresant. och så måste jag hitta mina fysikböcker som är spårlöst borta. Vart kan de vara? Får ta tag i det nu. Hoppas att eran dag kommer att bli bättre än min. Iallafall starta bättre^^

Jag vill baka;) Men jag tror att älsklingen och jag ska göra det på torsdag( imorgon alls^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0