Stall mys!

Nu är man hemma från stallet. Varriktigt skönt att vara ute en stund, men det var lite kallt. Så nästa gång blir det att ta med sig lite mer kläder. Men jag tog in lilla Tingen och pysslade lite. Och jag kan säga att jag tror jag borstade bort en hel katt av päls från Tingeling. Men det är så himla underbart att bara stå och borsta. Pyssla är det bästa som finns. Men jag gav mig iväg lila rundan själv i skritt. Himla skönt att bara sitta och kolla på alla blommor och rensa hjärnan från dumma tankar som jag hade igår kväll. Men det gick super bra ute och Tingen sköter sig super bra. Sedan var det bara att släppa ut Tingeling och så satt jag och gjorde lite tyska när jag väntade på mamma och nu ska jag ställa mig och göra pankakor. Mumms man måste ju få unna sig det när man har mens och är ledig^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0