Stan med älsklingen!

Efter maten idag så åkte älsklingen och jag in till stan en sväng. Och det var himla mysigt att bara gå omkring och handla med älsklingen. Men jag blir störd när jag inte hittar någon bikini. Snart skiter jag i det här och badar nacken. Jag lovar orkar fan inte leta efter en när det ändå inte kommer ut några snygga!!!! Damp på det kan jag ju säga. Men nu sitter jag här hemma hos älsklingen och ska snart prova mina nya fynd. Men jag slänger in lite kassa cam bilder. Men ni får bättre bilder ikväll^^

Syns inte så tydligt men det här hade jag på mig idag iaf^^ Mina nya shorts, mitt blommiga linne och en grå cardigan..

En underbar tröja som jag alvarligt talat kommer att bo i^^

Och ett nytt linne^^ Fråga inte vad mitt ben gör på bilden!

Och så en rosa fin tröja, helt kär nästan^^

Och sedan lite våriga örhängen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0