Tack Lindis!

Okej stan blev en riktig besvikelse. Hittade inget som jag skulle ha. Blir så jävla lack och klänningen kommer dom inte ens att få in så den ska jag kolla på när jag åker upp till Stockholm med familjen. Kommer att bli super bra. Och så skulle jag gå in och beställa älsklingens årspresent/ student present men den var slut i lagret så mamma får gå in på måndag och fixa det. Hoppas bara att älsklingen kommer att tycka om den. Men det får vi väl se 29 maj^^ Men medens jag väntade på mamma så gick jag omkring och hittade världens bästa födelsedags present åt mig själv^^ Nej jag har inte köpt den till mig själv det är Lindis som har det ju. Och det kommer att bli svårt att slå den födelsedags presenten. ( men mina plättar jag hoppas att jag kommer få av min älskling kommer att slå det med hästlängder, jag menar det går ju att äta^^)
Och för er som inte redan har fattat så har Lindis köpt en kokbok med bara massor av fika bröd till mig. Jippi och tack tack Lindis!!!

Titta vad fin den är^^


Och så bjuder jag på en bild av mig själv^^

/ Andrea Grönqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0