Tårarna blev röda!

Okej inatt har jag väl inte sovit så mycket kan jag ju inte påstå. Låg och grät för att jag var så orolig över älsklingen. Och det slutade med blodtårar och näsblod på båda sidor. Inte alls trevligt. Men älsklingen ringde mig vid elva och sa att allt var bra och han lät jätte glad. Dom typ spelade spel eller vad dom nu gjorde. Men han lätt jätte jätte glad. Länge sedan jag hörde honom så glad. Så allt var nog jätte bra och han lovade att inget skulle hända. Tyvärr bröts det när vi pratade men det gjorde inte så mycket för vi han ju att prata en liten stund iallafall. Kunde nästan somna när jag hade pratat med älsklingen. Men ni måste ju förstå? Hade inte ni varit nervösa om det hade varit eran älskling som hade åkt? Är bara så rädd att det ska hända honom någonting. Det vill jag verkligen inte!!!!. Men när jag väl hade somnat så vaknande jag ju stupp i kvarten. Och varje gång jag vaknade så kollade jag på mobilen så att älsklingen inte hade hört av sig att något hade hänt. Men jag tyckte han var söt söm ringde och ville säga god natt när han är på student kryssning. Men nu antar jag att dom ligger och sover, annars har dom väl dygnat. Men hoppas att älsklingen sover lite iallafall. Men Sov så gott älskling så ses vi en stund i kväll^^

Nu börjar min dag, har precis ätit frukost och sitter här vid datorn och är precis död. Inte kul men det är tur att älsklingen inte är borta så mycket. Men jag ska packa mina träningskläder och sen vid halv åtta ska jag gå och möta upp Lisa på gymmet. Blir att köra skiten ur oss( mycket gott i helgen kan jag ju säga och det märks på vågen, men det skadar ju ingen så långe man tränar bort det. Blev kanske lite mycket mat och sötsaker igår^^Menar frukosten var svin stor, lunch, fika på skorpor och knäcke, middagen blev massor med bara för att jag saknar älsklingen, och så tröst godis^^ ) Sedan är det dags för skola. Jippi eller inte. Börjar med engelska. Men det kan ändå bli rätt så slappt. Vi ska få ett gammalt nationellt prov att kolla på och fortsätta med grupparbetet. Och Granberg ska bara kolla min översättning så är jag klar med den delen och kan lägga mig ner och sova^^^Sedan är det lunch, kemi utan lärare. ( måste plugga kan jag ju säga!!!!!!) Sedan så har vi tyska och då ska vi få tillbaka våra tränings uppsattser och se vad vi göt för fel så att vi kan träna på det till nationela. Tycker det är svin bra. Sedan blir det att sitta och vänta på att Lisa och dom ska sluta( man slutar ju tidigare) tror att jag ska göra klart svenskan då så att jag slipper i kväll. Göra power pointen och sedan börja skriva ner om Nikoo. Sedan så är det två timmar matte hjälp. Jippi men det är väl bara att gå på den eftersom jag lovat Lisa. Men jag behöver ju hjälp med lite uppgifter så det är väl bara bra antar jag. Men jag måste fråga Emma och mera tränings häften för jag inte ska jobba på så mycket i boken. Men det ordnar dig nog. Men måste kolla igenom lite gamla saker oxå som vi gjorde föra veckan så att jag kommer ihåg hur man ska göra. Och sedan blir det hem och äta kvällsmat och vänta på att min underbara älskling ska komma hem. För då blir det att springa upp till honom för att hinna träffa honom en stund. Hoppas bara att han är hemma förre nio för då måste jag vara hemma=( Men jag får hoppas!!!!!!
Vist ser min dag rolig ut!!!!Fast skolan kan man ju skippa!!!!!

Vilken fin bild^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0