Telefon lös!

Okej jag så att Kissie hade en utlottning av två telefoner. Och eftersom jag är ute efter en ny telefon så tänkte jag att jag kunde skriva en rad om varför jag ska få den. Men det fanns andra som hade bättre moteveringar än min och jag förstår henne om hon ger den till någon som inte har haft någon telefon innan.

Men jag skulle jätte gärna vilja ha en ny telefon eftersom min har gått sönder. Och jag tycker det är svårt att leva utan en fungerande telefon. Visst jag har mammas men det är inte så att den är så bra. Den är mins 6år gamal. Och batteriluckan är borta så jag har ersatt den med en el tejp. Så tanjent brädet är lite utsatt. Och man ser inte knapparna och man kan inte trycka på 0. Samtal till mig kopplas inte fram och telefon svararen hoppar igång direkt. Kan inte skriva sms då de knappt går att skicka iväg för de lägger sig bara i utkastet. Den stänger av sig lite som den vill( och då är det inte den trasiga utan min reserv telefon) och skärmen stanar till, fryser när man ska gå ut och in på olika saker. Men det värsta är att om jag inte har någon fungerande telefon är att man inte kan bli nod om det skulle hända något med nån i familjen. Förstå vad hemskt att inte kunna bli nod då. Sitter ofta och kollar på nya telefoner men som alla andra studenter så har man inte alltid råd att köpa nytt. Så jag hoppas verkligen att jag vinner. Man kan ju alltid hoppas att socker söta Foki tycker att familjen går först. Eller det vet jag att hon gör. Så jag hoppas att jag kommer få det lite lättare att nå älsklingen i framtiden.

Hon är klart min största förebild. (Eller efter morfar^^) Jag vill kuna utvecklas och kunna ta så mycket ansvar så att jag en dag kan öppna ett eget företag!!! Hon ser alltid så glad ut och positiv. Världen har mycket att lära av henne!!


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så jätte mycket! :)

2011-04-07 @ 22:25:50
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0