Trä smak i baken!

och nu har jag faktiskt varit vaken ett bra tag. Cyklade ut till stallet och sedan så fixade jag i ordning Tingeling som förövrigt fick fram skor idag. Hon skötte sig jätte bra när hon fick sina nya skor. Duktig tjej. Sedan så lagade jag Täppes gamla fléec täcke som han hade sömder och så cyklade jag hem. Så samanlagt så har jag cyklat 80minuter idag. Känner att det får räcka!!!!! Men nu ska jag sätta mig och inte göra någonting precis som man ska göra på lov^^Så himla underbart med lov. Man kan ju inte klaga precis!

Kan säga att det inte var en sådan här skön cykel man cyklade på, nej man körde på brosans stenhårda sadel. Men jag kom ju hem iallafall. Bilder från stallet kommer senare i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0