Träningen är klar!

Så jävla skönt jag tränade en timme efter skolan och nu har jag ätit och ska bytta om för att åka och provrida Tingeling. Hoppas att Ullrika blir nöjd med mig bara. Hoppas hoppas hoppas. Då blir det att vara ute istallet lite mer. Och det kan man ju inte mer än gilla. Men man får ju inte glöma bort min älskling för han är faktiskt viktigtast för mig!!!! Det är bara så han går före allt och alla! Men nu måste jag skynda och så kanske jag hinner att glutta lite i matteboken. Vem vet annars måste jag göra det ikväll och det orkar jag inte. Eller det lär hinna bli natt innan jag kommer hem!!! Men hoppas att det går bra och inte blir så sent^^

Påmin mig att mamma är skyldig mig 50kr. Och den här gången ska jag inte ha en trasig lapp^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0