Världens underbaraste pojkvän!

Jag är världens bästa älskling. Det är ingen som kommer kunna slå honom i att vara världens bästa pojkvän. Jag lovar!!!! Man kan inte vara mer underbar än honom. Han gör alltid allt för mig och ser alltid till att jag mår bra. Och idag är han så himla söt. Jag skrev ju förut att vi hade köpt påskägg till Alva och Elsa( mina kusiner för er som inte vet. Dom är sju och tre) Och då är han så himla söt och säger att jag vill köpa till Elsa för att hon är så söt. Så det slutade med att jag köpte ett påskägg till Alva och älsklingen köpte ett påskägg till Elsa. Och då är han så söt och kollar på alla påsar så att det inte innehåller några nötter eller ägg eftersom Elsa är allergisk mot det. Och var tvungen att kolla flera gånger så att det stämde. Men fatta vad söt han köper påskägg till min lilla kusin. Jag hoppas att han förstår att jag älskar honom massor. Det är ju helt sjukt. Hur underbar han är. Hoppas att det kommer vara vi två för alltid.

Fick till och med ett kort på min älskling idag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0