Vi vann!!!!!

Okej jag lovade ju att det skulle komma upp ett inlägg om gårdagen såhär kommer det.
Första matchen som vi spelade spelade vi mot oss själva eftersom Hp var i Stocholm. Så vi van tre påäng redan från början och det var ju alltid lite skönt att vinna dom redan i början. Eller vad säger ni Nv10? Andra matchen som vi körde van vi också och det var mot klassen Jonas har bytt till så han var nog lite sur. Det gjorde fan hela dagen eftersom han är så tävlingsinriktad^^ Sedan så blev det lunch och jag säger bara att det var tur att jag tog med mig macka och det var jätte gott kan jag ju säga. Säger bara mumms!!! Sedan tillbaks och kolla på när enna samhällsklassen körde irländs julafton. Så himla kul säger jag bara. Höll på att skratta ihjäl mig eftersom alla ramlade omkring och slåg i. Men jag tyckte lite synd om dom men man får väl bjuda på sig själv lite gran^^Men i Semi finalen så mötte vi Bp och vi van ju såklart över dom. Tack vare att killarna tar så mycket lyror. Lyckades faktiskt med att göra några lyror:L Sedan blev det att vänta lite till och så spelade vi finalen. Det blev lite bråk eftersom den amerikanska bollen gick sönder och då skulle vi spela med en fotboll istället men då så tyckte vi det var orättvist eftersom det är mycket lättare att fånga enfotboll. Så vi körde om matchen. Och det var väl tur för oss för annars hade vi fått stor stryck. Men det såg ut som att vi skulle få det andra gången med men vi tog i fatt 30 poäng och van. Fatta vad vi i Nv10 är bra. Vi är fan bäst^^
Så såg väl min dag ut den var svin rolig men det var lite långtråkigt att vänta men svinkul att spela. Så idag så har jag lite blåmärken och sår på kroppen men det är väl sådant man får stå ut med!

Så här kommer det att bli hos Nv10 när vi slutar 3:an. Vi kommer att vinna allt!
/Andrea Grönqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0