Vill inte jag vill inte!!!

Har ingen lust alls att gå till skolan jag vill bara gå hem till älsklingen och krypa ner hos honom och se på film. Det måste ju vara helt tillåtet. Okar inte skolan. Men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen eftersom jag inte sett någon på lovet. Skulle ju ha träffat Hanna och Linda men det blev inte riktigt så. Men jag hoppas att vi kanske kan ses någon dag nästa vecka eller något sådant^^ Hoppas det. Det skulle vara kul faktiskt. Men nu ska jag klä på mig. Eller ska jag lägga mig isängen igen. Jag har inte riktigt bestämt mig!

Älsklingen är så söt när han skulle sätta på märket på min plånbok igen så satt han den upp och ner^^
/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0