Äggmacka


Okej så var man uppe igen och ska gå till skolan som en vanlig unge. Tyvärr så börjar jag halv nio idag så det blir ingen sovmorgon. Men om man tänker efter vilken lektion det är så är det nästan värt att gå på den. Har ju etik och livsfrågor och den är ändå rätt kul. Men sen är det lite segt eftersom vi har hålltimme i två timmar. Men jag har redan bestämt mig för att jag inte orkar att träna idag. Känner mig inte i tipp topp för det. Menar jag har inte sovit s mycket i natt eftersom jag har saknat min underbara älskling. Som tyvärr jobbade över igår( och då menar jag inte lite) utan när jag skulle gå och lägga mig så hade han fortfarande inte kommit hem. Men kunde ändå inte sova så låg och smsa med älsklingen när han kom hem.
Ajja idag är man ju som sagt inte as pigg. Men jag tror ändå att det här ska lösa sig på något sätt. Har ju bara etik  och livsfrågor och engelska idag. För sen så är det någon programlagsaktivitet. Kanske kan bli kul eller inte! Men vi slipper ju de vanliga lektionerna. Och förhoppningsvis så får vi sluta lite tidigare än fyra:) Kanske 3, man kan ju alltid hoppas. Eller vad säger ni mina kära läsare :) Och när jag kommer hem så ska jag bara ta det lugnt fram till att älsklingen kommer hit. Hoppas bara att han gör det idag för annars blir jag riktigt ledsen kan man ju säga!!! Funderar på att inviga mitt kakfat idag. Och baka tre sorters kakor. Men bara till älsklingen. Varför skulle jag annars baka? Men nu kanske man ska ta och börja göra sig i ordning. Ska ju snart hoppa iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0