Åka buss!


Och så slutade det att fungera att lägga upp bilder men ni fick ju framsidan av min dagbok. Men det kommer mer bilder när den vill fungera igen :)

Okej jag har varit hemma nu ett tag. Kom precis hem när det började att regna så ni förstår säkert att jag har varit hemma ett bra tag. Har hunnit att äta mat och pysslat lite. Tyvärr så hade de inte något lila garn kvar så vi får väl se hur det går med det projektet. Men just nu så får det väl stå still så länge eftersom jag inte har något garn att sticka med men jag ska åka in nästa fredag med älsklingen( kanske man får väl se men vi har pratat om det) Och då så ska jag köpa en till färg kan jag tänka mig, min super snälla mormor är ju gullig och betalar allt garn som jag vill ha. Men jag hittade ett par nya byxor och en tröja. Tyvärr inte till mig själv utan till Filip den sjuke. Men det var mamma som sa att jag skulle köpa det. Var inne på Bikbok och skulle prova en hoodtröja men när xs var för stort så gav jag upp. Kom iaf hem med lite pyssel till dagboken och clipboken. Så det var ju alltid ett plus kan man ju säga. Men just nu har jag precis gjort klart allt pyssel och gör en kladdkaka med förlite socker i åt familjen. Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0