Ännu en dag!


Måste säga att jag är väldigt sugen på att baka, har inte gjort det på jätte länge ju!!!!!

Okej jag kan väl inte på stå att vi gick in så mycket för det här men det gick ändå bra. Vi kom lite närmre
varandra om vi säger så :) Och det är ju alltid ett plus. Nu överväger jag om jag ska börja städa lite åt mamma. ska man vara en så sött dotter kanske. Jag tror att jag gör det och så ska jag försöka att få med mig pappa och handla men just nu så kokar han kaffe så det kan nog ta ett tag. Men lite senare sen så får vi se vart kvällen lider. Vet iallafall att idag ska jag träffa älsklingen:) Kommer att bli mysigt och jag tror att vi ska äta kina mat:) Men det får vi väl se! Men nu ska jag nog ta mig upp ur sängen som jag tillbringar alldeles för mycket tid i! Men hoppas att ni har haft en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0