Är det någon vaken?

Okej jag har konstaterat att det är något fel på mig. Hur fan orkar jag att gå upp vid sex när jag inte ens behöver gå upp. Jag tror att jag redan har svaret eftersom jag verkligen älskar älsklingen. Det går inte att beskriva. Men jag kan inte vakna utan honom för då känns det helt tomt. Och jag kan definitivt inte somna utan honom. Det är som att försöka men att man inte kan blunda. Så jag sover så mycket bättre med älsklingen. Tyvärr så börjar ju skolan på måndag och jag får inte längre sova hos älsklingen. Vilket jag tycker är lite synd eftersom jag inte kommer att kunna sova något i  veckorna då. Men det fattar ju inte mamma och pappa. Men de kommer väl på det någon gång i livet. Men det kan ju ta ett tag och jag antar att vi redan har flyttat hemifrån då.



Men just nu så sitter jag och gör ingenting. Funderar på om man ska packa lite saker att ha med sig till Hannis eftersom jag troligtvis ska sova där inatt. Vi ska iallafall ses när jag kommer hem från stan med mamma och mormor. Så jag hoppas att mormor eller mamma kan köra mig och Lindis ner till Hannis Bannanis. Men det kommer att bli mycket kort och mycket skoj. Har ju inte träffas Hanna sen vi gick på sommarlov. Så det ska bli skönt att träffa henne. Men nu är det väl bara att börja packa och göra sig i ordning för att åka in mot staden. Ska kolla på lite smått och gott i stan och hoppas verkligen att jag hittar något. Jag har en liten lista :)
Men vad ska ni göra idag? Skulle egentligen ha klippt gräset men vi får se hur det blir med det ;) Hoppas mamma förstår så får jag klippa det imorgon när jag kommer hem :) Hörde att det skulle vara fint väder idag och det klagar man ju inte på :thumbup: Men nu kan jag inte sitta här och slöa utan nu får det bli att börja göra något vettigt :tired:

Kolla på i stan:
- jacka från Vila( hoppas att de har fått in den men troligtvis inte :( )
- randig tröja från Bikbok ( älskar verkligen randigt)
- bruna skin leggins från Gina ( kan det bli snyggare)
- en beige tröja från Hm ( som jag redan har en gul)
- massor av gudliga armband från Hm ( är så jävla snyggt ju :) )
- en gul bläckpatron till skrivaren är ett måste
- ett nytt dagbboksblock eftersom mitt jag har börjar att ta slut

Ja det var väl allt men man kanske hittar något mer fint när man ändå är igång och letar. Man kan ju alltid hoppas! Ha en bra dag allesammans! :) ( går tyvärr inte att ladda upp bilder :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0