Är det något fel på mig?

Jag lovar att jag drömmer samma dröm varje natt. Det händer inget annorlunda utan hela drömmen ser exakt lika dan ut. Det utspelar sig alltid lika. Den är helt sjuk men jag vill verkligen med att den ska slå i uppfyllelse. Men jag ska försöka att förklara den för er.


Jag vaknar upp en riktig sommar morgon i en jätte stor säng fult med massor av kuddar och mysiga täcken. Och när jag har vaknat till ordentligt så går jag upp och tar på mig lite kläder så att man kan gå ut i köket och där står älsklingen och gör frukost till oss båda. Hela rummet är i sådan där gammal still som in en stuga ni vet. Känns som om vi är på landet. Vi sitter och äter frukost när älsklingen säger:
- Idag ska vi in till Visby och bara ta det lugnt sitta vid hamnen och bara ta vara på den underbara dagen som är utanför.
Så vi gör oss i ordning och allt sådant och så sätter vi oss i bilen och åker förbi det fina vattnet som verkligen glänser av solen. Ser ut som om någon har tappat massor av diamanter i havet som gnistrar i solen. När vi kommer in till Visby så går vi runt på stan och bara tar det lugnt. Shoppar lite gran och äter god mat. Det börjar närma sig kvällen och vi går till Ica för att köpa lite mat till kvällen och sedan åka vidare hem. När vi har köpt allt som älsklingen sa att vi behövde så han vi ta en glass vid hamnen och bara sitta och kolla på alla lyx båtar. Och allt är helt perfekt, inte vart en droppe regn på flera dagar så det är jätte varmt i luften och blåser inte det minsta. Vi sitter precis vid vatten kanten och har fötterna i vattnet och sitter bara och skrattar åt vad den andra säger. När vi har fått i oss våra glassar så åker vi vidare till vår lilla stuga.
Jag får order att jag ska klä på mig något varmt och mysigt så att jag inte kommer att frysa på kvällen. Så det är bara att gå och klä på sig något varmt. Väljer såklart mjukisbyxor och en riktigt tjock tröja. Och när jag är klar så har älsklingen packat kylväskan med massor av mat och tagit fram två solstolar och säger att
-Vi kan väl gå ner till stranden och grilla?
Så vi traskar iväg ner mot stranden med all packning. Och vi ser ut som små troll :) Väl framme så tänder vi på vår en gångs grill och väntar på att det ska få bra glöd. När allt är klart så slänger vi på varsin hamburgare och sitter bara och pratar och tar det lugnt. När de är genomgrillade så äter vi hamburgare med bröd och bara har en underbar kväll vid stranden. När solen börjar gå ner så frågar älsklingen om jag vill ha lite godis och det vill jag ju självklart ha. Som den sockerråttan jag är :D och när han vänder sig om mot mig så går han ner på knä och frågar om jag vill vara förlovad med honom. Jag blir helt rörd och börjar gråta och kastar mig i hans famn och svarar JA :love: Hur skulle man kunna säga nej till en sådan underbar man?

Det är vad jag drömmer varje natt. Det är så himla skönt att drömma det, för jag vill verkligen vara förlovad med älsklingen. Bara att nu känner man sig lite liten men om ett år är man arton och älsklingen och jag har varit tillsammans i två år. Då känns det lite mer seriöst. :blush: eller har jag fel?
Jag vill verkligen det, men man får väl se hur det blir i framtiden. Men man måste ju få drömma om vad man vill :)
Visst jag är lite konstig men jag vet att det är någon där ute i världen som förstår mig :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0