Är vakna!


En bild på älsklingen när vi väntar på den goda pizzan( blev kebebtallrik på samma ställe på kvällen med Bianca)

Nu har älsklingen och jag vakna till ordentligt och ska hoppa in i duschen snart och göra mig lite fräsch. Vi ska även gå och handla snart för ikväll äter vi mat här hemma( blir så jävla dyrt att äta ute varje dag ju) Men idag vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Vi ska iallafall se till att gå bort till Gunilla och säga grattis till henne eftersom hon fyller år idag. Men jus nu sitter jag och svettas ihjäl. Vädret är lika fint som igår men med några fler moln. Så vi får väl se vad vi hittar på idag. Jag är lite sugen på at åka till vattenlandet innan jag får min mens :( tråkigt värre men det är sådant som är männskligt anntar jag^^

Igår som ni kanske förståd av rubriken så var vi i Visby. KOllade i alla små affärer och sedan på de varckra husen och utsikterna. Tyvärr hittade jag inget men älsklingen hittade massor av kläder. Blev en god pizza till lunch som älsklingen och jag delade på. Blev spöad i minigolf med 11 poäng. Det är ju nästan skamligt :p men det är sådant som händer. Han även att äta min första glass för i år. En kula melonglass( har sagt att jag brytter inte mitt förbud om jag äter glass på Gotland har ju semester ju :) ) Så min plan är att äta glass varje dag för det är super gott. Han även att träffa Bianca( min kusin) som har varit här på Gotland och jobbat i över sex veckor. Tycker det är starkt. Var kul att träffa henne med och planen är att vi ska ner torsdag eller fredag och fika lite där och bada om det är fint väder. Så det kan nog bli himmla lyckat!

Men nu måste jag verkligen sluta skriva för måste skynda mig att hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka och handla och hitta på något kul med älsklingen idag med! Säger bara att Gotland är nya Spaninen för mig!!!! Hoppas att ni har en bra dag idag så ska jag försöka att släng upp en bildbomb ikväll som jag gjorde igår så har ni ju ett hum om vad vi gjort^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0