Ätit frukost!


Japp så har man nu ätit frukost. Rätt så skönt att ha gjort det. Men har ingen anning om vad jag ska hitta på idag eftersom jag har stickat klart alla garnnystan som jag köpte, så funderar på om jag ska åka in till stan och köpa ett till. Men så vet jag inte om jag ska göra en till eller om jag ska vänta lite ;) Vilken färg tycker ni att jag ska köra på då? Har en brun, grå, mörkröd, lilla, en blommig. Men då blir det att gå och kolla på lite saker som jag kan pynta dagboken med. Ska bli riktigt kul om jag hittar något som jag verkligen vill ha. Men jag ska gå bort och fråga mormor lite om stickningen. Så det blir nog bra :) Men ska jag in till stan så åker jag inte fören på eftermiddagen när mamma och pappa är hemma med brorsan: Känns lite taskigt att lämna honom ensam när han är så sjuk. Men han mår lite lite bättre iallafall så det är ju på bättrinings vägen kan man ju iallafall säga:) Det tycker vi om. Men nu så trr jag att jag ska slå på en film för jag är så jävla trött så jag håller på att somna. Eller om man ska passa på att pyssla lite eftersom det hinner man ju inte när man går i skolan och har massor av läxor. Det lutar nog åt det hållet. Men jag ska försöka att uppdatera lite bättre idag än vad jag gjort de senaste dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0