Ätit frukost!

Nu har man ätit frukost, 2 rostat med smör och ost. Det är vad vi har ätit till frukost när vi har varit på Gotland. Riktigt smaskigt^^ Idag vet jag inte riktigt vart planerna drar sig. Vet iallafalll att vi ska träffa Bianca ikväll och så får vi se vad som händer sen. Hoppas att ni har en bra dag idag iallafall :)

Gårdagen var jätte rolig! vi skulle först in till vattenland på knippbyn, men påvägen in så fick vi veta att det kostade 500kr, så vi struntade i det och skulle till en annan strand istället. Men där var det jätte kallt så vi bytte om till mjukiskläder^^, sen drog vi in mot visby igen och stannade på några affärer påvägen. När vi var i visby och skulle ta en fika så var båda jätte hungriga, så älsklingen tog en hamburgartallrik och jag tog grillspett med pommes. Den bästa mat jag någonsin käkat! vi ska kanske käka där ikväll med bianca och på söndag när vi åker hem.  Men efter en liten olycka så drog vi oss hemåt och fixade lite, sen blev det film och bara ta det lugnt! riktigt skönt!
Bilder ligger upplagda från igår!

Idag har vi nu bestämt att vi ska till vattenland, vart billigare idag när vi bara ska in till vattenland. men först blir det att laga tacos och sen blir det att åka igen. Kanske tar med mig kameran men vi får se.



/Andrea Grönqvist & Marcus Skogh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0