Bästa Vs Sämsta med semestern på Gotland

Okej jag tänkte summera min semester lite för er även fast ni har fått hänga med under hela semestern så tänkte jag göra det ändå. Har inge bättre för mig så jag sitter och äter nötter ( tyvärr snart slut) och försöker att tänka på något annat än min mens värk och min underbara älskling. Så jag tänkte att jag skulle skriva lite här på bloggen. Ni får se mina fynd imorgon. Har gjort ett tidsinställt inlägg på förmiddagen någon gång.

Vi börjar väl med det värst. Finns inte så mycket men det är en sak som jag har "stört" mig på hela semestern och det är älsklingens mormor. Hon går och plockar i ens saker för att det ska vara rent och snyggt. Och det kan jag tycka är väldigt väldigt obehagligt. Jag menar jag vill ju inte att hon ska veta vad jag har för underkläder och så vidare. Det är ju en annan sak om älsklingen ser dom (A) och sedan har hon hela tiden klagat på att vi går upp sent på dagarna. Men det har ju varit för att vi ändå har varit uppe sent på kvällarna. Lite jobbigt att höra det när man är på semester. Och jag dissar verkligen sängen vi har sovit i den har verkligen varit värdelöst. Och när man skulle åka någon stans med henne så var det bara massor av stress av att man var tvungen att skynda sig på. Lite jobbigt för jag menar på en semester ska man ju bara ta det lugnt och inte ha någon tid att passa :) Och det värsta på hela semestern är att hon har varit så tjurig. Förlåt älskling men det har varit lite jobbigt!!!!!!

Det allra allra bästa har varit att jag har fått spendera så mycket tid med älsklingen och att jag har fått träffa älsklingens släkt så mycket nu( på mammas sida men det är bara den han träffar) All mat vi har ätit har ju inte heller suttit fel. Den har varit så himla underbar. Det är nästan så att man längtade igår efter enkel mat. Typ som pannkakor, köttbullar med makaroner. Snacka om att man har ätit ute mkt då :) Men det är väl så det ska vara när man är på semester. Och jag hoppas att jag får komma tillbaka nästa år med. Och det bästa då är att jag får gå på krogen med älsklingen. Vilket innebär att man kan åka ut lite senare. Och det bästa är att jag blir fylletaxi åt älsklingen. Och det kan nog vara rätt så mysigt. Men bara om han inte klagar på min körning. Och något som har varit ett plus är att jag har ätit massor av glass. Vakna med älsklingen varje morgon är heller inte ett minus. Det har varit en helt underbar semester helt enkelt.  Och jag hoppas att jag får åka ditt nästa år med älsklingen med^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0