Dagens goda gärning


Och så har jag gjort två bra gärningar idag :) Jag gjorde macka åt mamma och sedan så ringde jag och väckte min underbara älskling som jag visste skulle försova sig idag eftersom han inte gick och la sig fören halv två. Och jag antar att han inte somnade då heller;) Men just nu sitter jag i sängen och ser på One Tree Hill. Har varit vaken sen klockan sex. Vaknade av mig själv så har hunnit äta frukost och lite sådant. Men funderar på om man ska greppa engelska glosorna. Men jag tror inte det. Får bli att göra det efter skolan idag när älsklingen ska vara i garaget så kan jag plugga glosor:) Inte så kul men bättre att sitta i garaget. Och idag blir det ingen träning utan jag ska vara hela dagen med älsklingen, se om han kanske vill gå en sväng med mig. Och så ska vi ha tacomys ikväll. Kommer att bli alldeles suveränt. Men nu ska jag fortsätta glo på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0