Ensam och övergiven...

Just nu så känner jag mig inte så glad!!!!

men man kan ju inte säga som älsklingen iallafall. Ensam övergiven och oälskad. För det vet jag att jag inte är även fast älsklingen jobbade över på vår mys kväll och inte hörde av sig fören nu. Så nu ska jag sätta mig och plugga lite engelska. Kanske börja skriva på nästa recension eller något. Eller så ska jag bara ligga och kolla på One Tree Hill som jag hade tänkt att gör hela kvällen. Dock hade jag väl inte planerat att ligga själv i sängen men det får väl funka. Vet ju iallafall att älsklingen mår bra. Och han jobbar ju och jag vet ju att han brinner för det. Hoppas bara att jag kan få en god natt puss innan jag somnar. Men nu ska jag fortsätta att se på film tror jag.

Skulle inte tacka nej till det här om jag inte hade haft min underbara älskling:)

Har ni tänkt på en sak att One Tree Hill måste ju ändå vara en av de serier som jag tror är mest verkliga( eller överhuvudtaget sådana serier ) Tycker att Nahtan är så himla gullig igenom hela säsong 1 och ända fram tills att Haly och han börjar att bråka. Det är verkligen en drömkille måste man säga!!!! Och jag skulle inte tacka nej till hans armar. Det sexigaste som finns på en kille/ man är stora muskliga armar. Hahaha nu vet ni ju vad jag tycker ;) Men de bästa armarna har älsklingen:) Men nu måste jag verkligen forsätta slappa för att inte börja gråta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0