Ett dygn sedan!


Nu var det ett dygn sedan jag bloggade. Men på helgen så kommer man ut rutinerna så mycket så man kommer liksom inte på något att blogga om. Och det är ju inte jätte kul att bara tjata om samma sak hela tiden. Men jag måste bli lite bättre på att ta lite kort för jag känner att jag kör med ungefär samma bilder hela tiden bara för att jag är för lat för att ta fram kameran.

Gårdagen spenderade jag i soffan med älsklingen:) ingen av oss orkade att åka till Grebo där det var sköna gröna grebo. Ingen kände för att gå omkring i Grebo och bara cirkulera. Men minnen väker det. För föra året så hade man två snälla kompisar som söp ner en. Inga namn nämda men jag hoppas att ni mistänker Emelie och Jossie. Jajja det var en galen kväll kan man ju säga. Kissade på kyrkogården och kändes som om jag skulle snurra omkull vilken sekund som helst ;)
Men iår så tog älsklingen och jag bara det lugnt framför tvn och jag tror att jag somande vid halv tio:( Rolig flickvän man är eller inte!!!!

Idag har jag inte gjort så himla mycket kan jag inte påstå. Vi vaknade typ vid elva halv tolv. Har varit nere i gargaet och plugga lite, när älsklingen skruvat bil. Eller ja han tvättade den från alla mossa. Och så har jag varit i stallet och longerat Tingen. Och nu är jag ny duschad och har precis fått i mig lite lövbiff och pommes och väntar på älsklingen:) Jag hoppas att vi kan ta en riktig mys kväll ikväll, eftersom imorgon börjar ju skolveckan igen:( Men jag tror jag ska lura med mig älsklingen ner och handla lite nötter. Känner att jag får vara onyttig sista dagen på veckan( även fast jag var det igår med ^^)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

hahah javars det är minnen det! :D <3

2011-08-28 @ 21:23:13
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0