Går på dejt med min läxbok nu!


Okej nu börjar vi dagen. Den ser inte ut att bli så kul eftersom att det är jätte jätte mulet ute och ser ut att börja regna. Inte jätte kul. Men jag ska försöka att hinna fixa iordning lite idag när älsklingen ändå jobbar. Typ fortsätta med den hemska fysiken. Jag lovar jag skulle kunna ta självmord bara för att slippa läsa det på mitt sommarlov. Det skulle inte vara svårt alls! Men ska nog börja med att städa upp lite i rummet så att det ser skapligt ut igen. För jag har en tendens till att stöka ner så himla mycket när jag är hemma så först blir det städning. Och så ska jag se om jag pallar gå ner till gymmet en sväng( det vet man aldrig men ska försöka att vara duktig :) ) Har fått i mig lite frukost så det är väl bara att börja antar jag. Fy fan jag kom på att det kommer ju att bli svin tufft på gymmet har ju inte tränat på as länge. Får se om jag får med  mig mamma med då kan det ju alltid bli lite roligare :) Nej men nu hinner jag inte sitta här mer. Hoppas att ni har en bra dag idag så ska jag försöka att överleva tills ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0