God morning sunshine!

Ska man baka kladdkaka?


Okej idag är jag riktigt deperimerad. Jag menar jag orkar inte gå till skolan. Så kanske man ska säga. Men idag så slutar vi faktiskt tidigt. Kvart i tre och det säger man ju inte imot. Kan nog bli riktigt bra, jag menar jag hinner ju att träna till fyra med. Och ikväll så ska jag inte ens öppna läxböckerna för idag ska jag bara ha One Tree Hill mys med älsklingen och bara ta det lugnt med honom.

Gårdagen blev inte så lyckad för jag fick damp på matten och det där med prestationsångest kan man ju säga att jag har. Men det får jag ta tag i någon annan dag. Det var nog bara att det har blivit lite flr mycket nu precis i början av skolan. Jag hoppas att det lägger sig snart. Annars blir jag galen!!!! Man brukar väl säga att tvåan är värst. Hoppas att min familj kan stå ut med mig i ett år när jag kommer näst in till hänga mig. Men man får väl hoppas att man överlever något år till iallafall.

Men som sagt idag blir en slappis dag. Kanske ska man baka något när man kommer hem? Eller ska man göra det imorgon kanske? Jajja vi får se vart dagen lider efter skolan och träning. Och om 45 minuter så ska jag gå till skolan. Så nu ska jag bara glå på barnprogram en stund! Hahaha typsikt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0