Grönt och vitt


Det gör mig galen!

Jag blir snart deprimerad på riktigt. Jag har gått i skolan hela dagen och när man kommer hem så ska man sätta sig och plugga matte och man fattar ingenting. Det är inte sådär jätte kul kan man ju inte påstå. Jag dör. Jag fattar verkligen ingenting. Jo G uppgifterna men vill ju ha minst vg. Men jajja. Nu har jag iallafall fått i mig lite mat och ska snart åka till stallet med mamma. Men ska försöka att sätta mig och skriva lite bokresencion nu eftersom det kan vara skönt att vara klart med den. Eftersom jag redan har läst ut boken så har man ju en sak mindre i huvudet! Men nu ska jag sluta svamla och göra någon nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0