Hej då Gotland vi ses nästa år!




Nu har klockan ringt och vi ska gå upp för att göra oss iordning för att åka. Inte alls så kul men jag menar det har varit en underbar vecka även fast jag har slagit i huvudet och allt möjligt. Men jag hoppas att jag får komma tillbaka med älsklingen nästa år. Det skulle inte sitta helt fel. Men nu ska man väl hoppa upp ( gå på toa för håller på att pissa på mig ;p ) äta lite frukost, packa det sista. Sen så blir det att åka till Gunilla och dom och säga hej då till Jocke och alla. Och iväg mot Visby. Kan nog bli trevligt ändå även fast man ska åka hem ;) Ska iallafall äta min sista glassidag med. Ska bli super gott. Ska köpa världens största. Hoppas att ni har en bra dag. Och ta det lugnt och sola inte allt för mycket. Här ska det iallafall regna så solen lär väl inte lyssa allt för mycket. Och ett helt under är att jag inte har bränt mig. Men jag har heller inte sollat :( men det är så tråkigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0