Hel grillat lamm med älsklingens släkt

Japp nu sitter man borta i Gunilla och Jans trädgård och väntar på att bli serverad grillat lam. Det är ju så sjukt gott att grilla helt lamm. Det kan jag verkligen rekomendera till er som aldrig har smakat det. Är en speciell smak som man verkligen inye får missa i livet. Just nu sitter man,helt ensam ute i trädgården. Några är iväg och spelar golf( älsklingen bland annat) och resten vet jag inte vart de är. Men det ska bli sjukt gott med lamm sen som jag säckert redab har sagt 10.000 gånger men det är verkligen så gott så man får upprepa sig. Gårdagens kväll blev god mat (jag skojar inte jag åt massor) lite kubb spel och sedan gick älsklingen och jag hem och la oss. Dock har jag lite problem att sova på huvudet för jag har rätt så ont o det och jag tror att jag har fått världens blåmärke i huvudet. Inte alls så skönt. Men jag hittade väl en ställning som jag kunde sova på så det är inga problem. Idag har älsklingen och jag inte gjort ett skit. Vi tog ett varmt bad och har bara tagit det lugnt. Nae nu är det bara att bita ihop även fast mensvärken krampar i både mage och rygg. Huvudet ska vi inte ens prata om. Jag trodde att det hade blivit bättre men just nu känns det hämskt. Hela bakhuvudet känns som om det hänger och jag kan inte ens peta på det för då är det så jag typ börjar tjuta. Så jag hoppas att det inte är ngt allvarigt. Det känns tungt som det kan göra när man inte druckigt något vatten fast bara där jag slåg i. Men man ska väl inte klaga för vill inte att älsklingens ska gå hem tidigt idag :( så idag säger jag inget om att jag har ont även fast jag hållet på att dö. Men nu ska jag,sätta mig och prata och vara social ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0