Hemma i älsklingens rum!


Just nu sitter jag i älsklingens rum och är helt slut. Vi har verkligen bara åkt omkring idag med bil och båt. Men när vi hade varit och sagt hej då till Jocke och dom så åkte vi och lämnade några kuddar som Christians hade lånat. Sedan bara det av mot Visby. Jag hittade ett par sjukt snygga skor( som jag hade kollat på nelly.com och jag hittade ett par lika dana snaka om tur) Så det blev mitt fynd på Gotland för iår. Men jag har ändå hunnit att spendera ( exakt) 1500:-. Lite lagom och lätt. Vi hittade inte så mycket annat, men vi han att äta lite mat, fick en igelkott av älsklingen :) och så träffade vi någon som städade bilar så vi var med honom eftersom att det regnade. Var någon Christian kände. Och så när vi skulle gå och äta glass så började det att regna ännu mer men jag fick iallafall min sista glass för i år även fast jag blev lite blött på köpet. Sen när vi skulle gå bort till terminalen så blev vi alldeles dyg sura så vi letade upp älsklingens mormor och så var vi tvugna att bytta om. Riktigt skönt. Hem resan på båten gick riktigt fort för vi såg på skepps bion. Det var Rio som visades, kanske inte världens bästa film men den duger för att fördriva tiden. Bil färden hem var väl inte jätte kul för älsklingens mormor var så himla tjurig. Men nu sitter jag och är helt sliten och väntar på att bullens varmkorv ska bli klar för jag är vrål hungrig. Men sen blir det väl att sova antar jag. För både älsklingen och jag är rätt så trötta och det är ju en dag i morgon med. Hej hopp god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0