Hemma igen!


Jag orkade verkligen inte blogga mer igår jag kände bara inte för att logga in och sätta mig och skriva jag visste liksom ine vad jag skulle skriva så jag tyckte att det var lite onödigt då. Jag gjorde ju inte mer än att sitta i soffan och frysa. Ingen riktig höjdare om jag ska vara ärlig!

Men nu sitter jag här hemme igen efter ha sovit hos älsklingen inatt( med tyvärr så jobbar han så det är bara att gå upp) har hunnit att äta frukost och bara lagt mig i soffan nu för jag är så jävla trött. Men jag hoppas att jag snart piggnar till eftersom jag ska ut och ta hand om Tingeling och köra ett riktgit pass med henne. Efter lunch någon gång så blir det att träffa Emelie lite. Ska bli mycket trevligt har ju inte setts sen midsommarafton. Vi får väl se vad vi hittar på. Men nu ska jag sova lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0