Hinner inte med!


Okej det är svårt att hinna med att blogga nu när man går i skolan. Jag menar igår så fick vi matte läxa det första vi fick på matten och så fick vi veta att vi ska ha prov om två veckor. Det känns ju inte jätte kul om jag ska vara ärlig men det funkar väl. Jag menar vi går ju iallafall i skolan.
Men igår så var det uppropp och sedan vanliga lektioner. Slutade inte fören klockan kvart i fyra. Men Etiken var jätte kul:) Det kommer nog att bli en rolig kurs :) Efter så orkade jag till och med att gå ner och träna. Och det känns lite i kroppen idag. Sedan så blev det att fira Annie. Så igår han jag inte att träffa älsklingen mer än att ge honom en puss när vi kom hem från Annie. Och sedan så la jag mig typ och pluggade lite matte och somnade som en stock. Men nu sitter jag här. Och ska nog börja att plugga lite innan jag ska fixa iordning mig och går till skolan med Lindis. Och ikväll blir det stallet och träffa älsklingen. Idag kommer jag inte att prioritera skolan alls!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0