Jag är inte vaken!


Jag vill bara medela att jag är verkligen inte vaken. Men det gör ju inget en sådan här dag. Jag menar det går ju ändå ine att göra något åt det. Och man kan ju inte göra något när det regnar^^. Nej men jag har ju faktiskt fixat innan idag så nu behöver jag inte ha dåligt sammvete över något. Det ända är kanske att jag inte har tränat idag men det orkar jag verkligen inte nu( är lat idag med) Men jag övningskörde med mamma innan vi åkte ner och handlade. Det gick väl helt okej börjar att få framåt. Men jag känner att det är skönare att köra med pappa men mamma funkar med helt okej. Körde på grusvägen till Långnäs idag. Och fick till och med backa ut bilen själv. Var lite kul. Men nu blir det film!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

jag kan också hela veckan, förutom lördag :) ska vi säga torsdag? :D <3

2011-08-09 @ 16:10:10
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Haha tack så mycket :D du är underbar! kram<3

2011-08-09 @ 18:10:01
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0