Jag hissar och dissar!

Okej detta är ett tidsinställt inlägg för jag hoppas att jag är ute och har massor av roligt med älsklingen på Gotland. Så jag tänkte passa på att göra en hiss och en diss lista. Som jag tycker!

Hissar

-grillat: jag menar hur kan man inte tycka om grillat? Man borde grilla mer på vintern med tycker jag!
-sol och bad: Älskar när det är varmt, så nästan vattnet är varmare än luften. Bikini människa är jag!!
-semester/ lov: bara känna att man inte behöver göra ett skit!
-klänningar: byxor är inget man gillar på sommaren!

-själförtroende: skönt att känna att man duger!
-pengar och shoppnig: Skönt att känna egna pengar som man kan handla upp utan dåligt sammvete!

- mysiga mornar med älsklingen och frukost: Frukost och älsklingen i sängen är ju det bästa som finns^^


Dissar

-brända axlar: inte så jävla kul att se ut som en kräfta när man ska vara brun!

-regn: det är ju ingen ärligt sim kan säga att man älskar regn, men ibland är det mysigt
-snart höst: vill ha mer sommar ju vi har ju inte fått ha någon riktig värme i år.

-tvångst känslan att behöva bära smink: okej jag har ingen men jag antar att det äör många andra tjejer som har^^
- tråkiga sommar jobb: Det har jag verkligen lyckats att få tag i i sommar. Men pengar är pengar.
/Andrea Grönqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0