Japp så var det lunch nu med!


Ge mig snälla^^

Jag förstår inte vart alla mina sommarlovs dagar har tagit vägen. Jag menar jag börjar skolan om mindre än 2 veckor. Det känns faktikst lite hemskt om jag ska vara ärlig. Jag menar det ska ju vara sommar länge( även fast jag längtar till hösten då man kan ligga inne i stora tröjor och mysa med älsklingen) men iår har vi verkligen inte haft någon sommar. Mycket regn och kylla. Nästan ingen värme och sol. Det tycker jag inte om. Fast vi hade tur med vädret när vi var iväg. Värdet hade inte varit så bra på hela sommaren. Det är bra att pricka den veckan då :) Så det hissar vi. Men idag så gick jag upp tidigt eftersom älsklingen skulle åka iväg till jobbet och jag vill inte ligga kvar hos honom när han inte är hemma. Så jag var hemma vid 6.40 ungefär. Sedan dess har jag ätit lite frukost. Ridit Tingeling och sedan så har jag även hunnit att måla det sista på alta( är pytte lite kvar som jag inte kan måla eftersom det regnar) Sitter och äter lunch nu, hamburgare med bröd och spelar på älsklingens facebooks gubbe bara för att han blir inloggad när man ska gå in på facebook hela tiden. Vilken onskeful flickvän jag är. Nej jag förstör inget jag hjälper honom bara :) men nu tror jag att jag ska gå och bada för jag är riktigt trött :( Vad har ni gjort idag då än så länge?

Kommentarer
Postat av: EMELIE

jadu för mig kvittar det vilken tid :D <3

2011-08-10 @ 15:32:42
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0