Japp så var klockan 3


Okej fy vad dagen har gått fort idag. Det är ju sjukt hämskt eftersom jag börjar skolan på måndag( lite ångest) men det ska ändå bli kul att komma tillbaka till skolan, men läxorna och alla prv kan man ju gärna slippa! Har hunnit att städa toan, mitt rum, varit i stallet och sticka lite. Så dagen har ju inte varit förgves. I stallet gick det svin bra och Tingeling skötte sig as bra. Tog en riktig lång sväng med mamma, Pernilla och Jeane. Det var skönt det med :) Men nu ska jag skriva lite i min dagbok och sedan så ska jag pyssla med den nya. Och så har man självklart kvar att damsuga och moppa golvet. Men måste skriva ifatt dagboken lite ;) Har varit slarvig och det är ju inte så där jätte bra. Tror att jag ska dra en vända till stan imorgon för att köpa mer garn till min tubhalsduk som jag stickar. Den jag håller på med just nu blir lilla men jag funderar på att köpa garn så att jag kan göra i två till färger. Tror att det kommer att bli bra :) Men nu ska jag nog vara duktig och göra något vettigt. Även fast det inte är världsa kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0