Klippa gräset!


Okej jag vet att min uppdatering inte har varit den bästa men jag har verkligen inte orkat att uppdatera. Har inte haft något intressant att skriva om och det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag försöker bara att ta vara på de dagar som är kvar av mitt sommarlov. För om en vecka så kommer jag sitta i skolbänken igen. Men det ska bli kul att träffa alla klasskompisar men plugget skulle jag nog gärna hoppa över! Det ger jag verkligen tummen ner för :thumbdown:. Menar det är inte ens någon mening med att ge elever så mycket läxor men det är ju inte en jätte lång termin som ur är.

Men idag så vaknade jag upp oss älsklingen helt seg och sliten jag trodde att jag skulle somna om så fort jag öppnade ögonen. Men jag kom upp med lite hjälp av älsklingen. Väl hemma så åt jag lite frukost och sedan så somnade jag om så sött i min säng. När jag sedan vaknade till vid tio så hade mamma och Filip varit på vårdcentralen och Filip hade fått veta att han hade körtelfeber. Stackars honom jag tycker verkligen synd om honom. Kommer typ ta en månad för honom att bli av med febern och när han väl blir frisk får han inte hålla på med några sporter eller något för om han slår imot mjälten(?) Så kan det gå illa :( Så jag tycker så jävla synd om honom. Men mamma och jag åkte ut till stallet. Och det gick bra att longera Tingeling:) men imorgon så tror jag att jag ska rida lite med efter att jag har longerat henne. Väl hemme så åt vi lite tacos. Men nu ska jag gå och hjälpa mamma och klippa gräset ( för att få min månadspeng i augusti :/) Men nu måste jag börja klippa gräset så att det inte kommer en stört skur snart för det ser nästan ut som det:( Men vad sysslar ni med en måndag som denna?:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0