Kollat på Raukar















Idag så har älsklingen och jag haft en riktigt sovmorgon. Så jävla skönt fast jag är fortfarande helt död. Tror att jag börjar bli sjuk. Men man får väl hoppas att det inte är så. Men idag har jag varit iväg med älsklingens och hans mormor. Men jag tror att han aldrig mer kommer att åka på semester med henne( hon är fan lika jobbig som hela min släkt tillsammans, förlåt älsklingen men det är så ) Men det var lite trevligt men hon tjatar i ett på stackars lilla älsklingen. Men nu har jag fått sett raukarna( har ingen anning om hur det stavas men det får gå) Sedan blev det glass i Hemse. Den var mycket god. Så den ger jag ett stort plus till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0