Korvstroganoff med ris!


Okej nu var det kväll igen och jag håller på med kvällsmaten. Ska bli riktigt gott med korvstroganoff med ris. Blev ingen gräsklippning eftersom det nästan började att regna men jag har hunnit att städa hela huset( förutom toan) men jag tyckte att det var en bra arbetsinsats. Ett + för mig. Men nu så håller jag på med mat till Filip så att han får i sig något sedan så ska jag förhoppningsvis hem till älsklingen och sova där. Men dagen har varit bra idag och hoppas att ni har haft det bra ni med :) Men nu måste jag verkligen hålla koll på riset ;)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

ja gud så gott det är :D <3

2011-08-15 @ 17:46:33
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0