Ligger i koma!


Okej jag skojar inte jag ligger typ i koma så jävla trött är jag. Jag känner mig så taskig mot älsklingen eftersom han körde hem mig från garaget men jag lovar jag höll på att somna av att bara sitta och kolla på honom och ännu värre blev det när jag skrapade färg på vägarna. Men jag tror att det kommer att bli riktigt bra. Men idag blir det ingen Keep it Loud för jag orkar verkligen inte det. Så ikväll blir det att äta kräftor med älsklingens familj och några och sedan bara ta det lugnt med älsklingen. Men nu tror jag att jag ska försöka att städa upp i mitt rum och sedan så ska jag lägga mig i ett varmt bad. Så jävla skönt.

Går kvällen blev himla bra mycket prat och sådant. Dock åkte jag hem 21.40 eftersom nästa buss inte gick fören 23.40 så det känndes som om jag ville komma hem lite skapligt för jag var jävligt trött måste jag erkänna.

Men nu måste jag börja städa tror jag. Eller ska man gå och bada först? Det får vi väl se :)

Går inte att ladda upp bilder så ni får det lite senare ikväll kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0