Man kanske ska uppdatera?


Hemska matte, men mammas jobbarkompisars barn ( kanske en aning långsökt) sa att matte C är svårast. Så man får väl hoppas att det släpper sen. Eller vad tror ni? Kommer jag att få kämpa såhär mycket ända upp till matte E. Man kan ju alltid hoppas på ett NEJ ;)

Okej man kanske ska vissa att man lever på denna blogg. Annars finner jag inte så stor mening med att blogga, eller hur känner ni;) Men idag har jag faktiskt inte gjort så mycket även fast jag gick upp klockan 7.45. Det är fan hemskt att gå upp så tidigt men mamma och jag skulle ju åka ut till stallet. Så det var bara att hoppa upp. Eller man kan väl inte påstå att man hoppade upp precis men jag kom ju iallafall upp. I stallet gick det väl hyfsat bra. Jag red ju utan bet idag eftersom Tingeling var hos tandläkaren i måndags och ska gå utan bet i minst en vecka. Jätte kul. Men jag red ut med mamma och Jeane på sidpullen. Och jag måste säga att det gick väl hyfsat. Visst hon slängde och stretade med huvudet( vilket hon kommer att få igen imorgon när jag ska ut) men det var ju inte så att hon sprang iväg ifrån mig bara för att jag inte hade bett i munnen så det borde väl vara ett gott tecken eller? :) Men känner mig så grymt taskig eftersom hon inte har några skor så ömmar hon ju sönder när man rider ut:( och det är ju inte världs kul. Men vi försökte så gott det gick. Men sista biten som vi skrittade satt jag bara och kukelurade men benen fritt hängande och dinglande. Det är så skönt för hon är så lugn hela tiden och man kan liksom göra lite som man känner för:) Och är det något som är läskigt så är det bara det att då flyr hon inte utan då väljer hon att gå och kolla vad det är. Det tycker jag är lite kul. Så jag hoppas att mamma inte tröttnar på Rusan så att vi kan fortsätta ett tag till. Skulle vilja hinna vara där ute mer men jag hinner liksom inte. Blir lite svårt då:( Men när vi kom hem så hoppade jag i duschen åt lite köttfärsås och så åkte vi mot Ullvåsa hela familjen. Och mamma fick äntligen sina nya ute möbler. Så pappa ska hämta dem på måndag. Ska försöka att fixa en bild på dem då:) Men vi kör väldigt mycket på vit och grått måste jag ju säga. Hela altan är i dessa färger och nu även bordet och stolarna. Men jag har hunnit att lämna in Etiken och gjort lite historia. Eller mest bara läst för att det har varit intressant. Och så hoppas jag att älsklingen kan läsa igenom min engelska så att jag kan mejla den till Linda. Men imorgon hoppas jag att älsklingen vill vara i garaget för jag har massor av matte som jag verkligen måste göra tills på måndag. Och så har jag ju självklart glosor. Den är rolig men jag ska försöka att hinna med det imorgon. Och så ska jag med mamma ut till stallet. Men nu är jag hungrig älskling så kan du ringa någon gång;) Har iallafall gjort en fruktsallad som jag tänkte äta ikväll. Smaskens! Det borde ju vara bättre än godis/ nötter el? :) Men nu kanske man ska gå och klä på sig något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0