Min mörkaste hemlighet!


Okej nej det tänker jag inte att skriva ut här kan man ju säga. Känner inte riktigt att alla har med det att göra. Men ni måste erkänna att det är oftat lätt och säga lite för mycket till såna man inte riktigt känner. Iallafall är jag sådan. Eller jag var sådan. För nu pratar jag bara med älsklingen( och självklart Hannis och Lindis och alla bra vänner) om mina allra mörkaste hemligheter. Nej men ska jag vara riktigt ärlig så är jag nog inte en person som har värsta hemligheterna. Jag är väldigt öppen. Men jag har svårt att säga nej o.sv. Det vet jag av mig själv!!!! Så det behöver ju inte någon komentera. Vill alltid finnas för andra om de skulle ha det tuff. Ja men ni fattar! Men nu ska jag inte sitta här och babbla på om massa mörka hemligheter!

Idag efter skolan och alla tandläkar besök så har jag tränat skiten ur mig och träffat min sjukling. Skolan gick ändå rätt fort även fast matten och fysiken är rätt så tunga. Hos tandläkaren antar jag att det gick bra. Inga hål men det var en lagning som hade losnat så de var tvugna att fixa till det, men det tyckte jag inte blev bra ändå. Men men det kunde ju har varit värre. Och så får man inte glöma att jag var en super dotter förut och följde med mamma och handlade. Skulle egentligen inte åkt tillbaka till älsklingen. Men jag ville ju se honom mer, och när man är sjuk så ska man ju inte behöva vara själv( han mår väl bra nu eftersom han ska jobba men man kan ju alltid skylla på det) Och jag vet ju att älsklingen skulle ha varit hos mig varje sekund om jag vårre sjuk. Men nu sitter jag här hemma och ska slå på några avsnitt av One Tree Hill( helt beroende :) ) och sticka lite på min tubhalsduk. Men jag ska försöka att hålla er uppdaterade imorgon. Har ju faktiskt håltimme på 2 timmar så det ska jag nog hinna med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0