Mot min vilja !


Okej nu har man fixat sig klart för att vid kvart i fem kunna åka imot norköping:( helt mot min vilja. Så jävla tråkigt, jag offrar min sista sommarlovs kväll genom att åka ditt och fira Anne som fyller 50 år. Hade hellre varit med älsklingen men jag hoppas att jag kan krypa ner i hans famn ikväll och mysa riktigt ordentligt. Eftersom jag börjar skolan på måndag så kommer jag inte att kunna sova hos honom imorgon natt. Och det kommer att vara helt hemskt. Menar jag kan inte somna utan min underbara älskling och när jag sover så känner jag alltid så att han ligger bredvid mig och om han inte gör det så får jag lite smått panik i sömnen. Så det kan bli intressant och se hur det ska gå. Menar det kommer att bli sjukt svårt att vänja sig vid att sova ensam. Tur att man kan sova fredag lördag. Men nu ska jag sluta babla och göra mamma sälskap när hon har beslutsångest. Tack älskling för att du valde vad jag skulle ha på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0